3 effectieve work-outs voor een goed getrainde buik

goed getrainde buik

Het maakt niet uit hoe je ernaar kijkt, een goed getrainde buik krijg je niet vanzelf. Wij van Fry Before You Die begrijpen dat als geen ander. Doorzettingsvermogen, consistentie en aandacht is wat ervoor nodig is om jouw persoonlijke doelen te bereiken. Hoop er daarom maar niet op dat je in een week al resultaat gaat zien van die keiharde inspanningen. Ga er ook maar niet vanuit dat je er na één van deze trainingen al uitziet als Robert Jensen. Dit klinkt natuurlijk verschrikkelijk demotiverend en dat is het ook, maar dat snappen wij.

Omdat wij net als jullie liever lui dan moe zijn, hier drie tips om je work-out een boost te geven.

Work-out 1 voor een goed getrainde buik: Go XXL voor

Tijdens deze oefening maak je 2 setjes van ieder 10 happen. Hou tussen ieder setje 20 seconden rust.

  1. Bestel bij de snackbar een Frikandel XXL en laat de helft vullen met speciaal saus. De andere helft laat je vullen met oorlog saus.
  2. Wacht buiten met een sigaretje tot de frikandel klaar is om mee te nemen.
  3. Neem je tasje aan en scheur de verpakking open.
  4. Nu begint het echte werk! Lik de overtollige saus van de papieren verpakking. Je hebt echt alles over hè voor een goed getrainde buik?
  5. Begin aan een uiteinde, neem 1 hap. Pak vervolgens een hap aan de andere kant. Herhaal dit 5 keer. Wacht 20 seconden. Neem nog 5 happen links én rechts.
  6. Spoel weg met energy drink of Mountain Dew.

Klaar? Hou twee minuten rust en ga dan door naar de volgende oefening. 

Frikandel speciaal - voor een goed getrainde buik

Work-out 2 voor een goed getrainde buik: Make it Crunch

Tijdens deze oefening maak je 8 setjes van ieder 2 taco’s. Hou tussen ieder setje 20 seconden rust.

  1. Ga naar het dichtstbijzijnde Mexicaanse restaurant. *
  2. Bestel 16 taco’s.
  3. Kies voor extra kaassaus.
  4. Je gaat nu 2 taco’s per setje eten.
  5. Zorg ervoor dat je niet meer dan 3 happen nodig hebt om 1 crunchwrap op te eten.
  6. De oefening voer je goed uit als je de setjes afmaakt binnen 20 seconden.
  7. Zorg ervoor dat je de wrap voor iedere hap goed dipt in de kaassaus.

*Of laat het thuis bezorgen

Klaar? Hou twee minuten rust en ga dan door naar de volgende oefening. 

Taco - voor een goed getrainde buik

Work-out 3 voor een goed getrainde buik: Kaasplank(ing)

Tijdens deze oefening ga je in 2 keer één kaasplank eten. Hou tussen de 2 pogingen 20 seconden rust. 

Ga op je buik liggen.

  1. Plaats je onderarmen op de grond en zorg ervoor dat je ellebogen precies onder je schouders zitten. Je borst is nu als het goed is van de grond.
  2. Lift vervolgens de kaasplank omhoog tot de plank een hoek van 45 graden heeft bereikt. Krijg je last van je onderrug? Ga dan maar weer op je buik liggen.
  3. Schuif de plank met het kaasmes voor ongeveer de helft naar binnen.
  4. Neem 20 seconden rust en spoel de mond met rode port.
  5. Ga terug in positie en verslind de rest van de kaasplank! ALLES VOOR DIE GOED GETRAINDE BUIK!!

Te makkelijk? Plak er dan nog een halve plank aan vast of spoel met extra rode port.

Kaasplank - voor een goed getrainde buik

Wij hebben onwijs genoten tijdens het doen van deze oefeningen. Jullie ook? Laat het ons weten in de reacties! Like de Facebookpagina en blijf op de hoogte van nieuwe work-outs en andere blogs.

Pssst… Ook zo benieuwd naar welke frituurpan nu echt bij jouw persoonlijkheid past? Doe dan hier de frituurpan test.

Bye Before You Die!

Volg ons nu!
error

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *